نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

بررسي رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعي و رضايت از زندگي با تمايل به خريد تفنني 1395/11/20 17:12:26

نویسندگان : مريم جلالي شهناز نایب زاده سيد مسعود حكاكي
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

بررسي رابطه بين ريسك گريزي و وفاداري به نام تجاري با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتري در اين رابطه 1395/11/20 17:01:24

نویسندگان : شهناز نایب زاده پروانه شهبازي
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : مجله بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

تاثير رضايت و بيتفاوتي (اينرسي) بر وفاداري مشتري 1395/11/20 16:47:07

نویسندگان : فاطمه خواجویی شهناز نایب زاده
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : مجله بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

ارزيابي كيفيت خدمات بانك ملي با استفاده ازروش سروكوال از نظر مشتريان استفاده كننده ازخدمات بانكداري الكترونيك 1395/11/20 14:08:24

نویسندگان : شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوي محمدرضا فیض
زبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : مجله بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال 1395/11/20 14:06:16

نویسندگان : شهناز نایب زاده محمدمجید فتاحی زارچ
زبان : فارسی سال انتشار : 1388 محل پذیرش : مجله بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران